"tips" of the week


baby give me somelovin, pretty pleeeeease?



Ibland är hon lite småflörtad dennadär, men vet ni lösningen på det problemet? Fiskarn då helt plötsligt blir det väldigt mycket kärlek seni. Japp, nu har jag avslöjat hemligheten, "tips" of the week så att säga. Så fram med plånkan och dra upp en fiskarn på baren ikväll framför Jonnsan.(jag kan inte tänka mig att en "bowlingkväll" med jobbet och lite halsont skulle stoppa fröken) Fast man vet ju aldrig, någång kanske hon går ner på vanlig nivå?(uhm vem försöker jag lura? glöm det) Förresten, vem filmar ikväll? Jag har ju ledigt. Ni som lyckas få en liten filmsnutt kan ju maila [email protected] . Bra bidrag belönas ;) Nej nu till vettigheter.

PussåKram

Kommentarer
Postat av: agnes

Ha en kul kväll!

2009-03-12 @ 18:49:19
Postat av: Mia

Vilken söt bild :)

2009-03-12 @ 20:57:45
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötnosar

2009-03-12 @ 22:42:24
Postat av: Christelle

Oh ni är ju för söta :D

2009-03-13 @ 01:06:26
URL: http://christelle.blogg.se/
Postat av: Anna

söt bild!

2009-03-13 @ 09:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0