withorwithout.


i vårt esse, för många mojitos i blodet och alldeles för hög musik i bakgrunden.

Med eller utan likör43/Mojitos/Kapten&cola i kroppen är jag en nattmänniska, jag älskar nätter. Varesig jag är på dansgolvet i alldeles för höga skor eller sitter i min ensamhet på sängen iklädd en trasig tshirt så gör jag mig bäst de timmarna mellan 02.00 och 06.00. Småtimmarna är mina vänner, det är nu jag smider mina skarpaste planer, kommer på de sjukaste idéerna och inser allt. 2009 har varit ett omtumlande år, allt har förändrats. Jag äter numera inte frukost vid samma köksbord, jag dansar inte i samma skor, min gata är inte längre min gata.
Jag vet idag mer om mig själv än jag någonsin vetat.

"We live and we learn to take
One step at a time
There's no need to rush
It's like learning to fly
Or falling in love
It's gonna happen and it's
Supposed to happen that we
Find the reasons why
"
/
Jonnis

Kommentarer
Postat av: Daniel

Med likör 43 kommer man lågnt

Sätt lite soppa å grädde me!

2009-03-19 @ 10:03:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

är det du på bilden? så otroligt snugg!

sv: tack vad snäll!

2009-03-19 @ 13:23:42
URL: http://halshammar.se
Postat av: Caroline

Jonnas "två" huvuden ser ut som ett hjärta :) Love!

2009-03-19 @ 13:57:43
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: AM

Josie - snyggo!

2009-03-19 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0