"pull down your pants if your plan is to sit down"


Chanel, what else?

Måndag återigen. Dumma dumma dag, me no like. Jag är fast på jobbet på dagen då de verkar som att alla är allmänt bittra. I don't blame them. I helgen har jag mellan krogrundorna och deppigheterna flyttat, jag bor nu i min alldeles egna lägenhet där jag alldeles själv bestämmer, de ska alltid ligga en flaska vitt på kylning, de ska alltid finnas lösögonfransar till förfogande, Mtv ska stå på dygnet runt. Det är jag som bestämmer. Funderar på att införa en regel i min lägenhet, typ som i hundtricket..kommer ni ihåg den filmen? "Dra-ner-byxorna-om-du-ska-sitta-i-soffan-regeln"? ska finslipa lite på idén, brainstorma gärna;)
/ Jonna

& vet ni vad? Jag ska ge igen! Josie watch your back, haha.

Kommentarer
Postat av: Mia

Tycket du ska köra stenhårt på Dra-ner-byxorna-om-du-ska-sitta-i-soffan-regeln" Följävla äckligt med byxor som har suttit på en vagn/buss! Har själv funderat på att införa den hemma! Så jag är helt klart på din sida :)



Puss Mia

2009-03-02 @ 16:57:38
Postat av: Dhaiwon

Inte säker på att jag sett filmen.



Finns såna där vita heltäckande dräkter för engångsbruk, bara ansiktet syns. Kan tvínga folk ta på sig dem istället.

2009-03-02 @ 20:21:36
Postat av: Dress Like a Princess

Jag gillar att de är du som bestämmer, du har ju bara bra regler hör jag :)



PUSS

2009-03-02 @ 21:03:10
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Sara

Var har du flyttat? :)

2009-03-02 @ 23:27:57
URL: http://saranonstop.blogspot.com/
Postat av: Elise

sådana jeans är ubersnygga!

2009-03-03 @ 14:30:23
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0