Last night @ Peacock & Lounge(s)




Foto: Antony Sastre/Aveny.se ,och nu är jag känd som JosiePosie även där, haha(kolla under första bilden på aveny.se morr)

Igår. Illröda läppar på mig, ovant men jag älskade det. Vilket fint beröm man fick, förutom från Rosen som såg lite rädd ut och mest letade rynkor i pannan. Kvällen började iallfall på Peacock där det vankades modevisning, vi var där en liten sväng och sen blev det Lounge(s), vart annars?Torsdag Lights, say no moore.  Pankkakor såklart och sprang även på en stor drös med finingar & min halsduk som jag tänkte glida runt i var på vift en del var såklart runt Stommels hals, tjyyyv! . Fina Sanna var där, äntligen fick vi träffas ;) & Även söta Maria  så vifick lite tid att kramas, moore to come. Sen blev jag underhållen av Amanda & Chung hela kvällen och jag skrattade så mycket att jag nog dog lite på kuppen, underbara människor. Ska kolla kameran om jag har någar roliga bilder att bjuda på, ska nog vara ett litet gäng även om jag helt glömde av fotandet igår, hade ju så jäkla trevligt. Missade dock att fota  bitchslapsracet, det var helt galet. Haha af & von ni är grymma men helt bananas!


PussåKram/JosiePosie

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Snyggo :)

Låter som en kul kväll!!

2009-03-20 @ 10:00:27
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Emma

Snygging

2009-03-20 @ 10:24:02
Postat av: pipi

Fräckt med röda läppar!

2009-03-20 @ 14:28:10
Postat av: Johanna

Fina bilder!

2009-03-20 @ 16:23:59
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/
Postat av: Frida

Vart är läppstiftet ifrån? Jättefint

2009-03-21 @ 10:29:26
Postat av: Camilla

Hääärligt hääärligt :)

2009-03-21 @ 13:21:58
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Anna S

Du passade verkligen i rött läppstift inte alla som gör det =)

2009-03-21 @ 13:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0