blås




Morgonbestyr, jag hatar mitt hår ganska bra ibland. det tar typ seriöst två timmar att blåsa, vilket gör att jag för det mesta låter bli, vilket leder till att jag går runt med ett ruffs till hår. Men inte idag, idag tar vi tag i det gott folk! Ska bara orka ta tag i pluggandet också, som tur är ska jag snart möta upp tjejerna för lite seriöst(?) tentaplugg, innan dess lär det väl inte bli så mycket gjort tyvärr.. Jo ska boka in en rolig grej för mig och Jonna, vad får ni höra senare!

PussåKram/JosienotsoPosietoday

Kommentarer
Postat av: Jonna

wiiiiiie funfunfun, pretty us :)

2009-03-24 @ 11:42:05
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Dress Like a Princess

Sötnos! Ditt hår är så fint :) En kul grej för dig och Jonna :) De låter spännande!

2009-03-24 @ 12:29:05
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Anna

så skön!

2009-03-24 @ 12:52:01
Postat av: pipi

Nyfiken!

2009-03-24 @ 17:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0